Excellence is the next five minutes. Kratkoročni ciljevi često se korelacijski povezuju s nestrpljivošću, nespremnošću, željom za brzim i nerealnim rezultatima. Rezultati i općenito uspjeh posjeduju notu ovisnosti o prijeđenom vremenu. Kako zapravo treba onda kvalitetno interpretirati, povezati, koristiti se kratkoročnim ciljevima i promjenama kao alatom ostvarivanja izvrsnosti?
Generalni naglasak stavljen je na dugoročne ciljeve kao dio
strategije koja omogućuje ostvarivanje izvrsnosti u svakom smislu suvremenog
poslovanja. Tvrdnju je teško opovrgnuti, no ono što se može kazati sa
sigurnošću jest kako su dugoročni ciljevi, vizija nekog poduzeća (ili osobe)
determinirani svakodnevnim djelovanjem.
Pristup poduzeća¹ prema sljedećem internom sastanku, odnos
sa svakim pojedinim kupcem i potrošačem, interno komuniciranje, uklanjanje
pogrešaka u samom trenutku nastajanja, samo su neke od procesnih aktivnosti
koje pridonose ostvarivanju kratkoročnih ciljeva.
Ostvarivanje kratkoročnih ciljeva i promjena, kod pojedinca
direktno izaziva podizanje razine samopouzdanja, produktivnosti, kvalitete
rada. S druge strane, organizacija pozicionira sebe kao nositelja kvalitete u
industriji poslovanja. Otvorenost, spremnost organizacije sada i odmah, ukazuje
na čvrst, ustaljen obrazac djelovanja baziran na temeljnim vrijednostima
organizacije.
Bilo kakav poslovni, financijski, sportski, altruistički,
ljubavni uspjeh uvjetovan je dugoročnim procesom. Ne bi bilo dobro kada
bi bilo zaboravljeno kako je dugoročni kontinuitet uspješnosti popločan
kratkoročnim aktivnostima. Svaki idući potez, trenutak, susret, razgovor,
sastanak, misao, djelovanje dio je slagalice održive izvrsnosti. „Stanje je
vrlo jednostavno, promjena odmah ili smrt“ (J. Welch).
¹ Kada govorimo o poduzeću, jasno je kako se misli o
zaposlenicima tog poduzeća. Ljudi i organizacija su sinonimi.
Primjedbe
Objavi komentar