Povratna informacija je doručak pobjednika. Već spomenuto u prethodnim radovima jest kako upravo pobjednici kreiraju poslovnu izvrsnost organizacije. Povratnu informaciju (engl. feedback) u konceptu upravljanja ljudskim potencijalima, definiramo kao reakciju na određenu performansu/e osobe koju vežemo uz nekakav oblik izvršenja zadatka.
Znanost o upravljanju otišla je korak dalje, te tako prema
Kenu Blanchardu, verbalna komunikacija nije jedini mogući izravni oblik
pružanja povratne informacije. Američki genijalac, poslovni savjetnik Ken Blanchard
zagovara dodirnu komunikaciju putem prijateljskog rukovanja, zagrljaja kao
modaliteta stvarnog uviđanja prisnosti i zajedništva u sklopu djelovanja
poduzeća.
Svrha povratne informacije nije jedinstvena, odnosno povratna informacija kao takva ne predstavlja samo doručak za pobjednike kao odgovor na pojedinu poslovnu misiju. Povratna informacija na bilo kakav upit, ponudu potencijalnog klijenta, životopis, motivacijsko pismo potencijalnog zaposlenika ili bilo koje druge interesno-utjecajne skupine poduzeća mora biti dostavljena toj interesno-utjecajnoj skupini. Povratna informacija nebitno da li pozitivna ili negativna, ukazuje na adekvatnu implementaciju i poštivanje standarda poslovne komunikacije kao jedne od sastavnica poslovnog bontona u širem smislu. Na kraju krajeva svih poslovnih priča, manners maketh man.
Primjedbe
Objavi komentar